Dostava, plaćanje i reklamacije

Plaćanje

Naručene artikle s ili bez troškova dostave, ovisno o iznosu narudžbe, Kupac će Prodavatelju platiti dolje navedenim načinima plaćanja.

Načini plaćanja:
Način plaćanja korisnik bira kod procesa narudžbe.
Moguća su 2 načina plaćanja:

a) Virmanom
Nakon potvrđivanja narudžbe putem web shopa, korisnik dobiva na e-mail podatke za uplatu. Rok plaćanja je 3 dana. Proizvode šaljemo nakon što sredstva budu uplaćena na naš žiro račun.

b) Pouzećem
Naručene proizvode šaljemo odmah. Korisnik vrijednost proizvoda plaća kurirskoj službi kod same dostave.



Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti OVDJE.
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Dostava

Dostava robe vrši se u pravilu od ponedjeljka do petka, a vrijeme isporuke je od 1-2 radnih dana od narudžbe. Trošak dostave za pakete vrijednosti manje od 50,00e je 4,00e. Za narudžbe iznad 50,00e dostava je besplatna.

Povrat i reklamacije

Prema Zakonu o zaštiti potrošača Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan
poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana . Reklamacije se zaprimaju pismenim putem na e-mail info@supps.hr.